Vad jag ska köpa till andra i jul (:

Jag vet jag håller på med listor just nu men jag äär så redo för Jul 2010 (:
:D <3.
Min Pappa;
Hugo Boss perfym.
Dress Man skjorta vit
Min Mamma;
Tröja från veromoda
Gucci Perfym
Min Storebror;
Lacoste Perfym
Min Lillasyster;
tre stycken olika läppstiftar (Hon är helt galen i läppstift :P )
En kanin nallebjörn.
Vänner;
Halsband,
Armband,
örhängen,
små söta saker!,
Hemma gjorda saker.
(obs vänner får en av varje ^^^^ )

Brittney & Diandra;
Låååångt brev (över 10sidor.) Om hur mitt liv är och hur mycket jag saknar dom.
Två personliga CD skivor
massa bilder på dom två med mig.


// Haha det kommer typ kosta runt 5,000kr. DAX ATT BÖRJA SPARA?!.

Kommentarer
Postat av: Neha

Jaadu, beror på vad din pappa gillar.Tex min pappa gillar böecker. Då skulle jag kankse köpt en bok. Eller tycker jag han behöver kläder skulle jag köpa ett presentkort på dressman

2010-09-25 @ 00:53:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Denise [Fotoblogg]

Hejsan, fin blogg du har!

Just nu pågår en frågestund & en tävling på min blogg, var gärna med och ställ en fråga eller varför inte vara med i tävlingen?

Kram :)

2010-09-25 @ 12:55:13
URL: http://denisesalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0